Dansens dag tillsammans med Nancy Ajram

01.05.2016 13:20

I fredags var det dansens dag och det firade jag tillsammans med alla härliga tjejer på Egyptiskt kulturcentrum. Det erbjöds prova på workshops, magdansloppis, tablakurs, mingel och lotteri. Kvällen avslutades med en magdansshow där jag tillsammans med flera andra uppträdde. Tanken var att även Nefertari skulle uppträda, men sjukdom och jobb gjorde gruppen desarmerad så vi valde att göra egna solon istället. Jag uppträdde med en improvisation till Nancy Ajrams kända låt Ya Tab Tab. Det var en live version av låten som jag förälskat mig i. Jag hade önskat att jag varit lite mer förberedd men jag hade i alla fall väldigt roligt när jag uppträdde. Håll utkik efter videon här på hemsidan!

Nästa vecka börjar Stockholm Belly Dance Festival så jag hoppas att jag träffar er alla där!

Missa inte att följa dansgruppen Nefertari på instagram för fler bilder.