Det nya året inleds med magdansshow och uppdatering av hemsidan

03.01.2014 16:52

2014 inleddes med en magdansshow på en festlokal i Stockholm med ca 500 personer i publiken. Det var en härlig stämning med mycket dans och energi. Jag lyckades också planera all logistik väl även om den reducerade kollektivtrafiken under nyårshelgen och kollapsen av sl:s app, hemsida och skyltar vid perrongerna inte direkt hjälpte, så tog jag mig hem inte allt för sent. Jag hann med det sista pendeltåget hem och slapp därmed nattbussen vilket alltid är en stor vinst. Vid tovslaget höll jag på att byta om inför showen i ett rum där fönstren var förtäckta så jag fick inte se några fyrverkerier i år. Men det är sådana smällar man får ta när man arbetar under nyår.

Det nya året inleds även med lite uppdateringar av hemsidan. Inläggen i What's up kommer numera att publiceras i artikelform och inte som en löpande text som den gjorts tidigare. Det är mer praktiskt för mig att göra nya inlägg på det sättet, det ser även snyggare ut och jag hoppas också att det är mer användarvänligt för er läsare. Jag har dessutom bytt webbläsare till en som är mer kompatibel med programmet som jag använder för att redigera hemsidan. Men det är inget som ni kommer att märka av.

Nyåret inleddes med magdansshow

Fyrverkerier