Ett nytt år med nya magdansäventyr

01.01.2017 18:46

Som varje nyårsdag så ligger jag i soffan och återhämtar mig från gårdagens dansjobb. Men jag ligger inte bara och slappar utan reflekterar också över det gångna året. Jag fick möjligheten att resa med mina vänner till både Ryssland och Kina där vi tävlade och vann priser tillsammans. Mina planer och förhoppningar är att jag kommer att få fler möjligheter att resa utomlands för att gå workshops, uppträda, tävla, möta andra kulturer och träffa nya människor som delar samma brinnande intresse för orientalisk dans som jag gör. Inget är bokat än så jag vågar inte säga för mycket.

En stor förändring mot de senaste åren är att jag har valt att ta en paus från dansgruppen Nefertari. Det har varit sex härliga år av glädje och samarbete men nu känner jag att det är dags för en förändring. Min paus förklarar också vissa förändringar som jag har valt att göra på hemsidan. Ni kommer fortfarande att se mig som elev på Egyptiskt Kulturcentrum och jag kommer fortsätta att gå klasser och workshops där. Dessutom behöver en paus inte vara för alltid....

Missa inte att följa mig på min Youtube kanal där ni hittar de senaste filmerna från mina uppträdanden.

Zebra för hela slanten!