Födelsedagsfest med magdansös i Sollentuna

14.10.2015 18:47

Jag dansade på en fest i lördags men jag har varit så sliten och hängig på grund av en förkylning som jag har, att jag inte har orkat skriva något om det här på What's up. Det ironiska var att på fredagskvällen ringde kontaktpersonen för festen på lördagen för att stämma av och det sista hon sa var att jag inte skulle bli sjuk. Men det var just det som hände.... Men som alla magdansöser vet måste showen fortsätta. Med hjälp av nässpray, värktabletter och näsdukar kunde jag genomföra showen som var en födelsedagsfest i Sollentuna.

Efter showen kom kontaktpersonen fram till mig och tackade och gav mig betalt. Hon ställde alla frågor som är standard vid ett dansjobb: var jag kommer ifrån, hur länge jag har dansat, hur gammal jag är osv. Sen berättade hon för mig hur söt hon tycker att jag är MEN att jag skulle passa med lite fillers i läpparna. Hon berättade sen att hon arbetade på en skönhetsklinik och kunde fixa det åt mig. Jag avböjde vänligt men kan konstatera att det är första gången jag blivit erbjuden fillers. Det kanske kommer att bli vardag ju äldre jag blir.....

Nefertari i ljuskrona gone bad från Instagram @nefertaridancegroup