Genrep inför nästa helgs elevshow på ekc

18.05.2014 22:37

Idag var det genrep på ekc inför den kommande elevföreställningen lördagen den 24/5. Genrepet i sig gick ganska bra, jag har fem koreografier av både Zeina och Nasra Emam som jag ska uppträda med nästa helg, men jag har en kommande förkylning (jag hoppas att det inte är något värre) som gjorde hela dagen en aningens motig.

Massor av människor och hög musik var ingen njutning för min huvudvärk och halsont denna dag, och krasligheten gjorde även att jag glömde koreografier som jag egentligen borde kunna, vilket alltid är frustrerande för mig som vanligtvis har lätt för att ta in koreografier. Efter tre timmars genrep så var det även dags för ett par timmars träning med Nefertari. Även om jag mådde som jag gjorde var det nyttigt att vara där och repa inför kommande shower. 

Missa inte ekc elevshow i Årsta folketshus lördagen den 24/7 kl 12:30!

Bilder från Nefertaris förra uppträdande på ekc elevshow i en Nubisk dans.