Ikväll har jag undervisat min sista klass... tror jag?

26.03.2014 21:43

Ikväll har jag undervisat min sista klass innan den egyptiska gästläraren kommer till egyptiskt kulturcentrum... tror jag? Jag har i alla fall inte blivit ombedd att undervisa fler klasser ännu. Denna vecka har jag undervisat en oriental på avancerad/professionell nivå och en klass i latin oriental på mellan/avancerad nivå, och om det skulle bli aktuellt för mig att undervisa igen denna vecka är det inte förens på söndag och det kan mycket väl dyka upp en förfrågan innan dess.

Min förhoppning är dock att gästläraren snart kommer för jag vill mycket hellre gå klasser och lära mig en massa nya och spännande saker än att undervisa. Jag tycker att det är väldigt roligt att undervisa och jag känner att jag hela tiden blir bättre på det, men en egyptisk gästlärare är så mycket mer spännande... Men jag får se hur veckan utvecklar sig.

Spana gärna in Nefertariinstagram där vi har laddat upp korta filmsnuttar från tidigare uppträdanden.

Videoklipp på Nefertari som laddats upp på instagram.