Inflyttningsfest med magdans del 1

03.05.2015 08:51

Igår kväll uppträdde jag hemma hos en tjej i Sundbyberg som hade inflyttningsfest. Jag ska även uppträda hemma hos henne nästa vecka eftersom hon har valt att dela upp sin inflyttningsfest i två delar. Den som var igår var för arbetskollegor från hennes jobb. Lägenheten är inte jättestor så dansytorna är begränsade. Igår var de ett glatt gäng på 13 personer och det var ganska trångt. Nästa helg kommer det att var dubbelt så många gäster, hennes kompisar, samt att hon frågade om jag inte kunde dansa med käpp. Jag vet inte hur det ska gå ihop utan att jag slår ner saker eller människor. Men roligt kommer det att bli.

Missar inte Egyptiskt kulturcentrums elevshow ikväll på Folkets hus i Årsta!

Bild från när Nefertari firade 20 år tidigare i år.