Intensivträning inför Italien

09.11.2014 14:31

På torsdag bär det av till Italien och det är mycket som ska göras på några få dagar. Just nu försöker vi i Nefertari klämma in så många träningstillfällen som möjligt innan avresan. Dessutom ska dräkter fixas till, sminket inventeras och resten av kläderna ska packas. Kom just på när jag skriver detta att jag kanske borde skriva ut schemat för festivalen för att hålla reda på tider och vilka workshops jag ska gå.

Jag fick även mail idag från min tränare Zeina om jag kunde vara vikarie för henne på flera klasser veckan efter Italienresan. Så ni som är sugna att dansa för mig kan hålla lite koll på hemsidan så ska jag se om jag hinner göra en liten uppdatering med klasser som jag kommer att undervisa vecka 47. 

Nu ska jag laga lite mat att äta innan jag ska iväg för en maratonträning med Nefertari. Mycket slit men än mer lycka!!!!