Magdansöser gillar glitter

12.07.2014 18:59

I veckan har jag varit och hämtat ut ett paket på posten från Light in the box (du hittar länk dit i mitt länkarkiv) som jag beställde för en hel evighet sedan, men nu har det äntligen dykt upp. Paketet var fyllt med en massa strassmycken som passar för uppträdanden. Jag kan tycka att rätt smycken till en vacker magdansdräkt verkligen kan göra underverk och är nästan lika viktigt som en bra make up till en magdansshow.

Paketet innehöll bland annat två elastiska armband med fyra rader av strass som jag älskar, som jag har ett par av sedan tidigare. Men min nya möjliga favorit är ett armband som går upp över handryggen över i en ring. Jag köpte två stycken och jag kan inte vänta tills jag får tillfälle att använda mig av dem i ett uppträdande. Utöver det köpte jag även tre glittriga halsband som jag hoppas snart får tillfälle att lufta.

Magdansöser gillar glitter!