Magdansshow i Sundbyberg

15.01.2017 15:22

Igår fick jag äran att uppträda på en 40-årsfest i Sundbyberg utanför Stockholm. När jag uppträder på födelsedagsfester så är det oftast en överraskning för ett ovetande födelsedagsbarn. Denna gång var det dock lite annorlunda. När jag kom dit blev jag presenterad för alla gäster som magdansösen som ska uppträda och i bakgrunden kunde jag redan höra att de spelade musiken som jag skulle uppträda till. Musiken hade jag mailat till dem tidigare. Men jag böt om och körde min show som alla verkade uppskatta. Jag hade blivit förvarnad om att dansytorna var små, och de var de också. Dock blev de ännu mindre av att ett litet barn lekte med brio-tågbana som han hade byggt upp på "mitt" dansgolv. Men det var bara att anpassa sig, och jag fick upp majoriteten av gästerna att dansa. När jag var redo att åka där ifrån, och betalningen var avklarad, så fick jag en doggy bag med massor av godsaker att ta med. Det var mat, godis och kakor. Vilken magdansös uppskattar inte sådant.

Magdansöser älskar mat!