Magdansshow på födelsedagsfest i Botkyrka

31.01.2015 23:01

Är tillbaka från ett dansjobb i Botkyrka ikväll. Snöfallet gjorde att jag fick akta sminket när jag spårade mig fram till restaurangen där födelsedagsfesten gick av stapeln. Snöfallet gjorde också att Dj:n till festen blev försenad så mitt uppträdande blev uppskjutet 30 minuter. Det är alltid segt att behöva vänta men när det väl var min tur att dansa var det hur roligt som helst. Musikanläggningen hade bra ljud, dansgolvet var stort och gästerna på festen var glada och dansvilliga.

Efter dansshowen hade jag fått flera fans i form av ett gäng flickor i åldrarna 4-10. De var hur gulliga som helst och fler av dem hade varit uppe på dansgolvet tillsammans med mig under showen och dansat. Jag fick ställa upp på fotografering och svara på en del frågor. De var framförallt facinerade av min magdansdräkt som är väldigt rosa och glittrig. Jag refererar bland annat till den som min barbidräkt.

En lyckad kväll vädret till trots.

I barbidräkten pre-show