Maja Magdans goes Maja Belly Dance

04.07.2014 19:52

Det har visat sig att merparten av besökarna av min hemsida inte kommer från Sverige och därför med största sannolikhet inte heller kan svenska. Därför har jag idag publicerat flera sidor på engelska på hemsidan för just denna publik. Det finns en "start" sida som heter In English, en "maja magdans" sida som heter Maja Belly Dance, en "Nefertari" sida som (förvånande nog) också heter Nefertari, en "frågor och svar" sida som heter FAQ, och slutligen en "kontakt/boka" sida som i den engelska versionen heter Contact/Book.

Min förhoppning är nu att även min utländska publik, och de som inte helt har fått grepp om vårt invecklade språk här i Sverige, ska få ut lite mer av vad som står på majamagdans.com. Om man studerar statistiken för besökare av min hemsida hamnar Sverige bara på tredje plats. Överlägset i topp är besökare boende i USA, följt av Kina och efter Sverige placerar sig Ryssland.

Utöver den engelska versionen har hemsidan även fått lite av en ansiktslyftning, framförallt tror jag att ni kan se förändringar på startsidan. Jag har framtida planer och idéer för hemsidan men jag vet inte när de kommer att realiseras. Under tiden får ni njuta av Maja Belly Dance!

Missa inte de senaste uppdateringarna från Nefertari på Instagram.