Midsommar och teknikstress på solens och vindarnas ö

22.06.2014 09:36

Midsommar har avfirats framgångsrikt i förhållandevis fint väder här på Öland från vad  jag har hört från övriga Sverige. Jag hoppas att min tid här på ön innefattar sol och bad men att jag även ska kunna ta lite nya bilder till hemsidan. Det finns så många platser med dramatiskt landskap här som gör sig så bra på bild. Bilden  jag har på startsidan togs exempelvis på mig för ett år sedan på en strand på Öland.  

Men ni som väntar på videoklipp på  Nefertari från  Stockholm Bellydance Festival kommer att få vänta lite längre. Just nu går tekniken emot mig och vill inte alls samarbeta. Att dessutom inte kunna arbeta från sin egen dator med bredbandsuppkoppling underlättar inte heller det hela. Men det gäller att inte drabbas av teknikstress utan att bara ha litervis med tålamod.  

 

Fotografering på solens och vindarnas ö.