Min sista magdansklass för terminen... nästan...

07.05.2014 21:50

Idag var min sista ordinarie magdansträning för terminen, och turligt nog mådde Zeina bättre idag så hon undervisade hela klassen. Ett underbart sätt att avsluta denna termin på. Jag insåg att jag verkligen saknat hennes undervisning och jag känner att jag fylldes med en massa energi och inspiration.

Att det var den sista dansträningen för terminen är i och för sig en sanning med viss modifikation. Nefertari har två träningar kvar tillsammans med Zeina och en uppsjö med egenträningar för att repa inför showen på Stockholm Bellydance Festival. Dessutom bjöd Zeina in till en extraträning för att få lite extra tid att repa koreografier inför elevshowen. Dock anser jag att dessa klasser faller under en annan kategori av träning så därför kan man säga att dagens klass var min sista. Lite sorgligt...

En bild från Nefertaris träning tillsammans med Nasra Emam. Det är jag närmast kameran i svart.