Mina första trevande steg på google+

01.07.2014 10:04

Nu är jag tillbaka i huvudstaden efter min tid på Öland och med det kommer det lite mer effektivitet från min sida. Bland annat har jag gjort några första trevande steg på google+. Jag har sedan en längre tid haft ett konto där i och med min kanal på Youtube. Men nu har jag gjort en sida på google+ som heter Maja Magdans som specifikt handlar  mig själv som magdansös .

Jag betraktar google+ som en "light version av facebook" och jag vet inte hur mycket tid jag kommer att lägga ner på min Maja Magdans sida på google+. Min bebis är denna hemsida och den kommer fortsatt att vara prio ett. Maja Magdans på google+ är bara ytterligare ett sätt för mig att knyta nya kontakter och göra reklam, och för ni läsare att ha mer kontakt med mig och följa uppdateringar.

Så titta gärna förbi min sida på google+.

Maja Magdans på google+.