Missa inte magdanskurser och show på Cairo by Night

18.10.2014 20:37

Denna vecka har jag varit vikarie på flera magdansklasser eftersom Zeina för tillfället är bortrest på en magdansfestival i Kina. Jag har bland annat haft min första barnklass, vilket var nytt och spännande men som jag ändå tyckte gick bra. Men jag tänker göra några förändringar till nästa lektion eftersom jag även kommer att vara vikarie nästa vecka. Därför ska du passa på om du vill gå magdansklasser för mig, jag kommer att undervisa på måndag, onsdag och torsdag.

Missa inte heller Cairo by Night Festivalen som går av stapeln nästa helg i Stockholm med magdansshow på fredagen (24/10) där bland annat Nefertari kommer att uppträda och jag kommer även att uppträda solo. Självklart kommer flera egyptiska stjärnor att uppträda och ha workshops under lördagen och söndagen. Du som är nybörjare har chansen att gå en gratis nybörjarklass under festivalen.

Jag hoppas att vi syns där!!!!