Möhippa med show och lektion i Mälardalen

26.02.2017 16:14

Igår var jag i Mälardalen söder om Stockholm och hade en magdanslektion för ett gäng glada tjejer som firade sin kompis möhippa. Lektionen inleddes med en kort show av mig i full mundering. Vi var hemma i en av tjejernas villa och både showen och lektionen gick av stapeln i hennes vardagsrum. Innan showen hade man inte direkt gjort i ordning något utrymme för mig att uppträda på så vag fick verkligen utnyttja det lilla utrymme som jag hade (vilket mer eller mindre var ett dörrhål). Vid ett tillfälle slog jag rumpan i en fåtölj i vardagsrummet, vilket var lite pinsamt.

Efter min "mini-show" så gick vi över till lektionen. Då gjordes det mer plats för oss att röra oss på som tur var. Lektionen gick bra och på nolltid var tjejerna fullfjädrade magdansöser. Vädret ute var så fint att jag valde att ta en långpromenad hem i solskenet.


Jag efter show och lektionmöhippa i Stockholm.