Nefertari och lärarlunch hemma hos Zeina

05.10.2014 19:26

Jag är ledsen att jag inte har skrivit i "what's up" den senaste veckan. Jag har fortfarande inte fixat mitt teknikstrul. Idag har jag i alla fall köpt en ny dator men det kommer att ta upp till två veckor innan den levereras så ni får fortsätta att hålla ut med begränsat antal inlägg här. Jag kan fortfarande inte lägga upp bilder eller skapa länkar på hemsidan.

Igår var jag i alla fall på lunch hemma hos min tränare Zeina i hennes nya villa. Det var medlemmarna i Nefertari och danslärarna på ekc som var inbjudna och vi hade hur trevligt som helst. Efter husesyn bliv vi bjudna på god mat och eftersom det var kanelbullens dag åt vi självklart bullar efter maten. Det bliv mycket prat, skratt och fniss. Vi hann även med lite praktiska saker såsom vem som kan vara vikarie för Zeina under hennes kommande resor. Därför kommer det snart finnas möjlighet att gå lektioner för mig när jag arbetar som vikarie på ekc. Jag återkommer när jag vet mer exakta tider och datum för detta.

I övrigt flyter träningen på som vanligt och Nefertari tränar hårt inför kommande uppträdande på Cairo by Night och Nile Group in Italy. Vi får se när jag skriver nästa gång.... Jag vill bara att min nya dator ska komma nu.