Nyårsfest och magdans, det bästa av två världar

01.01.2015 12:11

Sedvanligt firades det nyårsafton med magdansshow på en fest. Jag antar att det är lika för alla andra magdansöser i landet. Det är många som vill fira det nya året med en magdansshow och därför bokar en magdansös till festen. Själv uppträdde jag på en fest söder om Stockholm där jag har uppträtt flera gånger tidigare så det kändes bekvämt att känna den som bokade och lokalen som jag uppträdde i. Showen gick bra men det fanns de gäster som var lite överförfriskade på dansgolvet och därför behövde lite stöd och stöttning vad det gäller balansen. Uppträdandet fortskred dock utan blessyrer och alla var hur trevliga som helst.

För en gångs skull var showen förhållandevis tidigt på kvällen så jag hann fira tolvslaget tillsammans med familj och vänner på en annan fest. Dessutom hann jag till desserten och åt den godaste chokladfondanten men kan tänka sig. Inget dåligt sätt att börja det nya året på. Magdansshow och nyårsfest med familj och vänner, det bästa av två världar.

Gott Nytt År!!!!

Pre show!!