Nya magdansbilder från CinemAfrica

23.04.2014 13:13

För ett par dagar sedan kontaktade jag äntligen den fotograf som fotade Nefertaris uppträdande under invigningen av filmfestivalen CinemAfrica på Södra teatern i Stockholm. Jag fick riktigt dåligt samvete när hon svarade att hon hade letat efter oss och hade planerat att komma till öppet husEgyptiskt kulturcentrum för att komma i kontakt med oss. Men nu har vi mailat till varandra och hon har skickat massor av fina bilder från showen.

Fotografen heter Katriina Mäkinen och driver Studio KaT. Jag är alltid i behov av nya bilder till hemsidan och för reklam så dessa magdansbilder var verkligen en positiv överraskning. Nedan följer några av de vackra bilder som hon skickade mig från genrepet och uppträdandet och att döma av deras höga kvalité kan jag verkligen rekommendera Katriina till andra. 

Fina bilder av fotogaraf Katriina Mäkinen från Nefertaris uppträdande på CinemAfrica.