Nya magdansbilder!

29.01.2014 21:36

Några av de bilder som togs vid studiofotograferingen förra veckan har droppat in i min inbox. Fler är på väg men några av de bilder som skickats till mig är redan favoriter. Jag inser såhär i efterhand att jag nästan bara hade med mig folklore dräkter vilket kanske kan bli lite missvisande på hemsidan om presumtiva kunder tror att jag bara uppträder i folklore och inte i magdans. Jag skulle gissa att ungefär 80% av alla dansjobb och uppträdanden är i orientalstilen och jag har nog aldrig bokat ett uppträdande genom min hemsida där man önskat folklore.

Så i framtiden får jag inrikta mig på att ta fler bilder i orientaldräkt. Men jag har lagt ut flera nya fina bilder på hemsidan bland annat på sidan Maja Magdans, Frågor och Svar, och What's up magdansös? Så spana in! Nedan hittar du två av mina favoritbilder.

Studiofotografering av Maja i MeleyaMagdansbild som är resultatet en studiofotografering