Personalfest med magdans

21.05.2016 21:54

När sommaren smyger sig närmare och många ska påbörja sin semester så är det flera företag som väljer att ha personalfest. Den självklara underhållningen på personalfesten är såklart magdans. Igår uppträdde jag på två olika personalfester. Den första var på ett konferenscenter på Stora Essingen som ligger jättefint precis vid vattnet. Den första delen av showen dansade jag utomhus och tyvärr gjorde det att mitt sista par danstofflor i silver gick sönder. De är slut på dansskolan så jag vet inte var jag kan köpa nya. Antagligen får jag köpa lim och försöka laga dem för sjuttielfte gången.

Den andra personalfesten för dagen var på en libanesisk restaurang i Södertälje. Jag har dansat på deras personalfester tidigare så det var inget som helst problem att få upp folk att dansa. Till och med hon som hade bokat mig och sagt att hon absolut inte skulle upp och dansa kom självmant upp på dansgolvet. Hur roligt som helst!

En gammal bild på danstofflor. Det kan till och med vara det exakta paret som gick sönder...