Snabbvisit i Sverige innan resan fortsätter till Egypten

10.04.2014 22:06

Idag träffade jag min danslärare Zeina som är på snabbvisit i Sverige från hennes turné i Kina innan hennes resa fortsätter till Egypten på lördag. Det hade varit roligt att hinna prata om hur hon har haft det, men istället blev det mest praktiska saker som måste klaras av först innan hon reser igen.

Men som förra gången Zeina var i Kina hade hon köpt små presenter till alla tjejer i Nefertari. Denna gång var det stora glitteriga ringar i olika färger (jag valde en rosa) som man kan öppna, och i dem finns det en liten klocka. Den är så pass glittrig att den nog går att ha vid olika uppträdande. Väldigt gullig!

Det var även roligt att visa Zeina hur långt vi i Nefertari kommit med våra koreografier av Nasra Emam. Hon smög in på vår klass och fick se den Haggala och Meleya som vi arbetar med tillsammans med Nasra. Ni kan också få en tjuvtitt på Haggalan om ni besöker Nefertaris intagramkonto.

Bild jag hittade på instagram från måndagens dansklass. Det är jag i svarta leggings och vit t-shirt och Nasra Emam i blå höftsjal.