Teknikklasser med Nasra Emam på lördagar

02.04.2014 22:13

Jag fick mail från min danslärare Zeina igår om att den egyptiska gästläraren Nasra Emam kommer att ha teknikklasser på egyptiskt kulturcentrum de kommande tre lördagarna. Det underbara är inte bara klasserna i sig utan att de är gratis för Zeina/Nasra elever. Jag anmälde mig direkt till alla tre klasser och fick idag bekräftelse att min plats på klasserna är säkrad.

Här följer informationen om teknikklasserna med Nasra Emam om du också skulle vara sugen på att dansa. Kom ihåg att alla måste anmäla sig, även om du är en elev som får dansa gratis.

Teknikklass med Nasra Emam

Vi har äran att erbjuda alla ekc elever som dansar i Zeinas klasser denna termin med Nasra som lärare tre extra klasser i teknik utöver de ordinarie klasserna.

Öppen teknikklass på 3 lördagar kl 14.00

Start lördagen den 5 april samt 12,19 april. Klasserna är 90 min och innehåller blandad dansteknik från Egypten i olika dansstilar. Du som redan dansar i Nasras/Zeinas klasser kan gå alla 3 klasser utan kostnad. Övriga betalar 200kr. Föranmälan och betalning i förväg krävs.

Övriga deltagare

Tillhör du inte ekc eller Zeinas klasser med Nasra som lärare, och vill komma på dessa klasser ändå kostar klassen 200 kr per gång.

Betalas på PG 457 4448-9 - Ej Drop in för de som ej hör till dessa klasser,

Boka din plats på EKC@kairobazar.com

Anmälan snarast! Ange Namn, datum du vill gå, om betalning ej erlagts innan kursen kan du ej deltaga i kursen betalning senast torsdag varje vecka. Anmälan omgående.

Jag hoppas att vi syns där!!!

Jag hittade denna bild på instagram. Det är jag i vit tröja och svarta leggings och Nasra Emam som sitter i rosa outfit.